4.9.09

NgaNtuk + MaLaS + SeJuk + TiDo ^_^

Ngantukkkkkkkkk + maleh + sejuk + tido....wawawahhhhhh bila aaar nk balik nie jan baru tunjuk kol 11.46am lama lagi siottt..ako busan dh lebih2 lagi sejuk2 nie...nak lelap je mata nie cepat aar kul 1 ako nk naik p tdo muuuaaaaahhhhh besanye mulut ako asyik nganga(betul ke ejaan nie) tolong betolkan... nape masa bulan pose kite asyik ngantuk n nak tdo je???? tolong jawab ade jawapan x dr dulu kini dan selamanye mcm tu aaar tiap2 taun....

Nape eikk jam ko lambat perpusing cepat2 aaar skiit..emmm ngantuk nieee..huhuhukkk....berikan ako semangat dh x larat dh nie cakap pong ngapu2 x tentu pasal nie...peace..

2 comments:

  1. alo ... alo ... wah semangat bru ... skali 2 masuk n3 ... ekekeke .. biorkan org yg mendengki tu moi ... ekcelikan aku nk bca comment yg org tu bg kat ko ... tpi so sad sbb ko dah delete dlu ... ko tk tkut ke org tu dtg kat c ni lak?? teng teng teng !!!!!

    ReplyDelete
  2. x num coz ako x sebut pong dia..pasal dia comment tu bende yg ako tulis langsung x de kaitan dgn dia pon..senang cakap dia terlalu x trem aaarrr..num bulan pose nie kena rajin masak nampak eikk coz x larat aar p bazar ramadhan ramai org eikk tambah2 nie H1N1

    ReplyDelete