20.10.09

LuaRaN Vs DaLaMaN

LUARAN NAMPAK BAIK...BAIK SEBAIK-BAIKNYA...DIA LAH IBU MITHALI...DIA LAH YANG SOPAN...HORMAT ORANG TUA,SOFT SPOKEN, PENDEK KATA SEMUANYA YANG TERBAIK...TIADA CACAT CELA..PIJAK SEMUT PUN X MATI...

TAPI DISEBALIKNYA???PERCAYA X DALAMANNYA BERSARANG HATI YANG HITAM...MACAM X PERCAYA JEEE???TAPI ITULAH HAKIKATNYA...KITA TIDAK BOLEH MENILAI ORANG DARI LUARAN...KENALI HATI BUDI...JANGAN INGAT MULUT MANIS HATI PUN MANIS...ISSKK..IISSKKK..DAH BANYAK MANUSIA YANG AKU JUMPA BERSIFAT BEGINI...

PADA ORANG YANG AKU MAKSUDKAN INI MXX SXXXXXXX SEDAR AAAR ANAK DAH 3...PERCAYALAH KALAU PERANGAI KAU MACAM NIE...ANAK2 KAUNYA PERANGAI PUN SAMA GAK SEBAB KAU MENGAJAR ANAK KAU YANG PUTIH MENJADI HITAM...KAU YANG MENCORAK HIDUP ANAK KAU BEGITU JADI JANGAN NAK MAKI2 ANAK KAU...

KALAU KAU SANGGUP WAT ORANG YANG BELA KAU DARI KECIL, ORANG YANG SELALU PERCAYAKAN KAU 100% X PERNAH BURUKKAN KAU WALAUPUN DIA TAU KAU DAH KHIANAT DIA..DIA MASIH KATA KAU BAIK...ADA ORANG YANG HASUT KAU..X MASUK AKAL...BAGI AKU KAU DAH DEWASA DAH ADE ANAK BUKAN BUDAK BELASAN TAHUN..BOLEH PIKIR MAAA.....AKU KAU MEMANG DAH X DE HUBUNGAN AKU DAH PADAMKAN KAU DALAM HIDUP AKU...

SELAMAT TINGGAL KENANGAN.......

2 comments:

  1. sapo weh..ko nih asik bermain perasaan jek..kadang2 aku tak tau ko nih duk citer pasal sape???hmmmnk talk2 pn ko jauh di mata

    ReplyDelete
  2. biasa laa tuh masalah family nih macam2 moi..ada yg kecik ada yg besar..slagi leh sabar..sabar moi..kalo xleh tuh ko lempang je sorang2 hahaa sori wat lawak lak

    ReplyDelete