15.10.09

TERLALU BANYAK DUGAAN YANG HARUS DILALUI....< "...." >

Ako rase penat untuk melalui semua ini terlalu banyak sangat masalah yang datang ...satu persatu masalah timbul...terlalu sukar, pahit untuk lalui..tapi adekah cara lain untuk aku mengelak dari lalui semua ini??? Nak x nak ako harus lalui harus harungi harus teruskan perjalanan hidup ini...

Adakalanya aku cemburu pada semua orang...nape bahagia tu milik orang lain nape tidak untuk ako sekuarga??? Peeeehhhhhh adakah ako menyalah takdir yang telah ditentukan oleh tuhan??? Tidak sekali.... cuma aku rase dugaan nie terlalu berat untuk aku hadapi sebagai umatnya...

Namun aku bersyukur dikurniakan suami dan anak2 tersayang yang sentiasa berdiri disisi aku termasuk aaar ABAH & MAK (kuarga angkat aku) tempat aku mengadu segala masalah, tempat aku menangis..tima kasih BAH kerana banyak menyedarkan adik erti kehidupan......

No comments:

Post a Comment