15.1.10

Ako Dah Bosan !!!***!!!

Terus terang luahan dari hati ke hati ako nie...rasenye nak muntah ako dgn sikap ko..weiii ako dah bosan aarr mcm nie...nape bila nak bagi bos sign ako gak yg kena,nak settle hal budak2 ko kelik2 ko pong ako gak ke? Wei banggang benggong pe ko? Kan bos dah bahagi masing2 jaga masing2 punya part abis tu pe cite lu kalu dah part tu kite sama2 terlibat lu jangan gua sorang jee aarr ari2 gua kena berdepan dengan bos...ari2 lu tolak gua jee..kalu macam nie baik gua sorang je jaga x de makna wei...hampehhhhh

3 comments:

  1. saya cadangkan Amoy je yang handle sume tue ek... n awak boleh kemas2 meja n berambus dari sini

    ini notis 24jam dari saya...

    n Amoy... gaji awak sy up 300%.. teruskan usaha murni anda...

    out of topic--> klu kne kencing xpe... ade kes... siap kne pancut lagi... then larik... sian si perempuan tue kne kandung anak laki tue

    ReplyDelete
  2. uwaahhh..kalu gaji ako naik ako blanja lu brooo

    ReplyDelete
  3. belanje.... nie yang wat bro nk jd bos mu... leh up gaji.. n upkan koje2 kamu he.23x

    out of topic--> ops ye ke oren baru teransang he...23x..... xtau pun huhuhu

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete