27.10.10

Sebahagian Dari Rencah Kehidupan

Adekalenya kite fikir menegur seseorang untuk kebaikan tapi xsangka plak niat kite disalah tafsirkan..Hurmm ape2 pon silap ako gak konon nak blagak baik cuba nak menegur orang mane tau disalah ertikan...anggap je lah semua yang berlaku sebagai sebahagian dari diari kehidupan juga perjalanan dalam mencari erti sebuah persahabatan..

xkisah kalu orang nak cakap ape pun memang
ako gediks pong so jng jeles pelisss..

ensem x ako muhahha...waklaa wehhh!

Hurmmm bila dah jadi begini baru ako terfikir xsemua cerite kite perlu cerite abis pada seseorang even dia orang yang paling kite percayai...ermmmm contohnya husband kot??? hahahha ade yg kena penamparkan hurmm yea rrrr korang xkan semua cite kat husband muahahhaa...lalalalala...nie memang satu peringatan pada diri ako sendiri..xperlu kite cite segala2 masalah kite pada seseorang bila dah busuk takut nanti segala cite kite akan disiarkan seperti siaran langsung perlawanan akhir piala malaysia..hehehehe hobin jang hobin walau ako peminat nasi kerabu,laksam,akok dihatiku tetap hobin jang hobin juara...jange mare yo mek2 n abe2 kelate jange sampai bakar stadium yeaaa....ni dah tersasar dari cite nie...

     Syhhhh!kadang2 mulut ako ni cabul gak waklaa waklaa wehhh
konon2 baik sangat nak nasihat orang ambik ko kena sedassss dushupp! nasib x kena tampar pehhhh berkawan biar berpada2 lalalala...jng terlalu baik close sgt!!! 

Peace no war! tapi kalu dia nak war dengan ako ade ako kisah!!!
Yang penting ako dh minta maaf walau ako rase bukan salah ako tersangat ler budi bahasa amalan mulianya ako..

Nasib ler ben ako dapat wife yang gedikss santai ala2 gadis korean hahaha..ako memang perasan dan memang syok sendri jadi terpaksa rrr korang semua trima hakikat seperti ben ako trima ako yg manja gedikss lagi brani berdikari...elooo berdikari ke ako??? yup memang pong hehehahaha lalalalala...ako yg cenrong kdg2 lagi BLURRR... korang paham ke maksud cenrong alaa lebih kurang adik bradik mengong lerrrr!


P/S: gambar di atas memang saje ako letak mcm tu malas nak rotate...sengalnye ako




No comments:

Post a Comment