27.11.10

Terlalu HebatKah Ako

Wahhh mcm hebat je bunyi N3 kali nie padahal xhebat pon...cuma ako saje je bajet hebat hahaheheha ade yg kena penampar kat ako ni kan...adoiyaiii sebenarnya hebat sgt ke ako ni sampai kadang2 naik busan ape yg ako lalui rase mcm scary pon ade...hurmmm bunyinye macam ako ni xreti bersyukur ape yg telah dtakdirkan utk ako???

Yea adekalanya ako merase sgt kesal dengan ape yg telah ako lalui selama nie..terasa perjalanan ako nie terlalu sukar untuk ako tempuhi..xputus2 dengan segala kesalan hurmmm tuhanku hanya ko tau ape yg dmaksud oleh ku..korang nak tau ke? Rase2nya xpayah leh ambik taw biar ako yg telan segalanya kerana semua yg berlaku adelah dr kesilapanku sendiri..

Hebatnya ako dan pandainye ako memyembunyi segala kegelisahan, kekesalan yg ako hadapi skg...tuhanku ko beri ako kekuatan utk meneruskan kehidupan nie..namun ako bersyukor dikurniakan husben anak2 yg sentiasa menerima diri ako seadanya. SAyAng kamu semua ketat2..doaku agar husben anak2 ku tidak berubah terus bersama hingga akhir hayat amin yarabil alamin...

Muahahehaa..bajet sedihnya ako nie kata hebat sangat biase lerrr ako ni kadang2 terbabas gak...


 Nie anak sulung ako rupe sebiji mcm ako ensemkan ..hebat tau masa show kt schol dia menari...

Anak no2 ako..kontrol ensem nampak dik..rupenye memang beza dgn abg tapi bile dh besama ade irasnye...

21.11.10

Down wehhh!

Ari ni dok umah xg mana2 sb utama ben (shotfom husben=ben) ako keje ari ni. Sudah jd kebiasaan kalu ben ako kejo ako cuti memang ako xkan kuar g mn2 malas wehhh! Ari ni sgt menguji kesabaran ako sekali gus menyebabkan mod ako trus down..bukan senang nk mengaja anak lebih2 lg anak2 yg sedang lasak yg sdg membesar..ako bharap dpt membentuk serta mendidik anak ako dgn sempurna walaupon ako bukan seorang mama yg sempurna utk anak2ku tp ako tetap inginkan yg terbaek utk anak2ku mudah2an termakbur aminnn..


11.11.10

MukaKu Jadi Kusam Serabut Gatal

Sangat xslesa muka ako nie dalam minggu nie hurmmm smua nie berpunca ako kena keje kt luar. Dbawah matahari yg terik muka ako yg ala2 putri lilin kini cair dan gatal2 kelihatan kusam serabut...Wahhh dh mula gatal2 gedikz2 mcm ako plak muka nie..yg bestnya mlm tadi muka ako dh alegik gatal mcm kena serangga gigit pon ade..adekah itu dnamakan best? Wahlah wehhhh!!!


Muka ako tetap maintain gedikz cun muhaha walaupon gatal-gatal ahakhaha... pesal ako suka bergambar dgn tayar eikkk!!!


10.11.10

Andai Ku Tahu

If ishould know ,,
What time im dying,
I should to pray ,
God please give me along lifetime,

If should noe,
When its the time 4 me,
I should prays ,
God plz dont take my soul,

Im so scared with my all sins,
Im scared with my sins always in memories
When i should know..
Urs angel are invite me..
Give me a chances to say forgive to YOUR(al-mighty God),

Im so scared with all my sins
Im so scared with my sins always in my memories,
Forgive me... of my sins everything



6.11.10

Tinggal Kenangan

Kini segala yg belalu biarkan ia belalu umpama abu yg ditiup angin!!! Hehahaa ayat xbleytahan loo..siyesss eikkk ako bukan main2 maaaa..dan ako xsangka begini akhirnye sebuah episod duka yg hadir dlm idupku sungguh pon hanya satu persinggah tapi ia memberi satu impak yg amat besa dlm idupku sampai ari ni ako masih xbley lupa apa yg telah ako lakukan...

Ako cuba lupakan ape yg telah belaku namun ia tetap hadir menjadi igaun dlm idupku..ako x dpt maafkan diriku yg telah melukakan ati org yg ako sayangi...hurmmm mungkin akan tibe satu ari nanti balasan dr allah utk ako yg x pernah menghargai kebaikan orang lain...sangat sengalnye ako yup memang ako akui ako bukan terbaik utkmu dan ako slalu beharap akan hadirnye magika dlm idupku utk memperbaiki segala kekuranganku!

Ako hanya insan biase yg xdpt lari dr kesalahan walau luaran nampak kental dalam ati ade taman...wahlahwehhh.. Moga akan kutemui titik kebahagian dlm idupku akan tetapi sebagai hamba ako pasrah segala yg dtentukan utk ako..TINGGAL KENANGAN KG


Wajah Baru

Blog ako dah bertukar template ermmm saye suka warna pink and merah menyala...lain kali nak tukar warna merah menyala plak..sudi2 ler singgah and follow blog i..slamat berhujung minggu pada semua love u all muaaaahhhhhhh...

Ako bersama tayar besa...tengah berfikir???