27.11.10

Terlalu HebatKah Ako

Wahhh mcm hebat je bunyi N3 kali nie padahal xhebat pon...cuma ako saje je bajet hebat hahaheheha ade yg kena penampar kat ako ni kan...adoiyaiii sebenarnya hebat sgt ke ako ni sampai kadang2 naik busan ape yg ako lalui rase mcm scary pon ade...hurmmm bunyinye macam ako ni xreti bersyukur ape yg telah dtakdirkan utk ako???

Yea adekalanya ako merase sgt kesal dengan ape yg telah ako lalui selama nie..terasa perjalanan ako nie terlalu sukar untuk ako tempuhi..xputus2 dengan segala kesalan hurmmm tuhanku hanya ko tau ape yg dmaksud oleh ku..korang nak tau ke? Rase2nya xpayah leh ambik taw biar ako yg telan segalanya kerana semua yg berlaku adelah dr kesilapanku sendiri..

Hebatnya ako dan pandainye ako memyembunyi segala kegelisahan, kekesalan yg ako hadapi skg...tuhanku ko beri ako kekuatan utk meneruskan kehidupan nie..namun ako bersyukor dikurniakan husben anak2 yg sentiasa menerima diri ako seadanya. SAyAng kamu semua ketat2..doaku agar husben anak2 ku tidak berubah terus bersama hingga akhir hayat amin yarabil alamin...

Muahahehaa..bajet sedihnya ako nie kata hebat sangat biase lerrr ako ni kadang2 terbabas gak...


 Nie anak sulung ako rupe sebiji mcm ako ensemkan ..hebat tau masa show kt schol dia menari...

Anak no2 ako..kontrol ensem nampak dik..rupenye memang beza dgn abg tapi bile dh besama ade irasnye...

No comments:

Post a Comment