22.2.11

Pala Sakit Arrrgh!

Sakit pala dah slalu plak melande ako...hurmmm rase stresss yg melande yg melampau2 kt tmp keje yup mungkin salah 1 faktor sgtlah Beiyeahhhh! So lain kali je ler update blog pala sakit idea pn xde!

21.2.11

Bleh Je Update Blog Dgn BB!

Disebabkan kemalasan dan kepenatan yg terlampau utk mengadap lappy maka update blog dgn BB je ler! Yang penting ako update blog bleh je gitu hehaahuu sgt ler beiiyeahh!!!

Sejak akhir2 nie kemalasan nk bekeje makin meluap2 tp terpaksa kugagahi jua waaalaaa weeiiii ako malas tul nk g keje ako dh malas asyik diperlekeh dijadikan sasaran utk melepaskan diri masing2 dr kesalahan sendiri arrggg tersangat ler beiyeahh! Senyum moy! Ko perlu trus bekeje demi anak2 ko!

Fuhhhh...moga ako jd seorang yg kalis dgn peluru caci maki tuduhan iri ati manusia yg lembut lidah tapi ati bekarat! Be strong moy u can do it!!!

18.2.11

Tersasar lagi!

Hurmmm tersasar lagi hajat dhati petang2 nk update blog nampaknya xmenjadi plak! Memang ako ni bukan seorang bloger tegar seperti bloger2 lain yg ari2 ade je masa utk mengupate blog!

Siyes ako katekan ari ni mcm2 yg belaku d opis membuatkan ako sendiri mcm xcaya yg ako telah melakukan sesuatu yg diluar jangkaan..slama ni ako slalu ditindas ape org wat kt ako yg ako tau hanya berdiam tapi ari ni kesabaran ako tercabar...bila dipikir balik nape eikk ako bleh brani begitu skali smua yg belaku diluar kawalan bila si tikus sekali mengamuk mcm tu ler jadinye..

Hanya ako dan mereka2 yg terlibat je yg memahami pe yg belaku ari nie..moga ako trus tabah bekeje di situ walau terpaksa berdepan dgn ragam manusia yg x masuk di akal!!!PEACE NO WAR!

Lama Dahhhh

Salam smua saye sgt indukan blog saye tapi masa xmengizinkan sy utk menjadi sorang blogger tegar..hahahaha byk bende yg nk dtulis tapi masa je cemburukan ako ni pn ako update pakai BB saje..k lah ptg2kan ako update yeaa tata!