3.4.11

Muka Cuak Perasan Lebih!

Ako rase memang ayat ni sesuai sgt dgn seseorang "Muka Cuak PerasanLebih". Pelisssss laaa kalu dh rase diri tu bagus sgt xperlu risau xperlu nk wat bende2 kurafat nak jatuhkan org...what's? Kurafat yes siyes!!! (yg sebenarnye ako baru abis tgk cite kurafat hahaha haisyoo)

So bagi ako memang dh slalu sgt org mendengki kat ako. Tuhan dh tentukan rezki masing2 jd jangan ler idup menengki je! Xdpt jatuhkan cara terang cara halus plak ko nak main... Bagi ako walaupon ko pakai serban kulit ko cerah skit tapi kalu dh keturunan belit tu belit gak mcm serban yg ko pakai tu!!!

Jng nk wat muka cuak kt ako ari2 ade je nak mengenakan ako! Ko bleh anta ape je kat ako tapi bukan anak2 husben dan kuarga ako sebab ko nak kenakan ako je nape plak nk aniaya yg lain? Buat ko smoga idup ko bahagia, berusahalah ko menjatuhkan ako! Selagi tertulis rezki ako dsana blum tentu ko mampu menjatuhkan ako!!! Out!


P/S: "Audzubillahi minasyaitonirrajim”

Niat: Aku berlindung kepada Allah daripada gangguan syaitan yang direjam


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment