18.7.11

Besoklahh

Ari nie and semalam and kelmarin xsmpt update ape2 coz byk sgt xtvt nyeee..ok laaa sok je ako update...hurmmm adik plak sakit gg nie..sian plakk risau laa ako tapi dia tetap ke skolah kalu pe2 ako dh pesan kt nenek suruh teacher kol dan nak bawa adik balik....

hurmmmm harap2 smuanye xde ape2 tgh nak fikir nak antar adik g cucuk doctor adik pn dh kol suruh antar cucuk untuk 4taun...tapi tu la gg plak sakit badan dia pn mcm dh panas jee...doa2kan yg terbaek untuk anak ako yg sorang nie yea korang smuaaa..aminnnn

No comments:

Post a Comment