22.8.11

Tetiba Teringat Pak Lah

Masa sahur pagi nie tetibe je ako teringat kat Paklah ex Pm kite Datuk Seri Abdullah Badawi..Sebenarnye bende nie berlaku secara otomatik je bile tibe2 ako teringat lagu nie :

Disini lahirnya sebuah cinta

Yang murni abadi sejati

Disini tersemai cita cita

Bercambah menjadi warisan



Andai ku terbuang tak diterima

Andai aku disingkirkan

Kemana harusku bawakan

Kemana harusku semaikan cinta ini



Betapa

Dibumi ini ku melangkah

Keutara selatan timur dan barat

Ku jejaki



Aku

Bukanlah seorang perwira

Gagah menghunus senjata

Namun hati rela berjuang

Walau dengan cara sendiri

Demi cinta ini



Ku ingin kotakan seribu janji

Sepanjang kedewasaan ini

Ku ingin sampaikan pesanan

Aku lah penyambung warisan

Saje jee ako copy paste kan lirik sekali memang kalu lagu nie berputar secara otomatik ako akan teringat Paklah masa nie nak pilihan raya lagu nie memang asyik kedengaran jee...Orang kate kalu kite tetibe teringat seseorang , maknanye orang tu pun ingatkan kite tapi maslahnyeeee Paklah tu kenal ke ako?????



1 comment: