19.12.11

Tabahkan Atimu!

Ari ni mcm2 yg blaku pd dri Ku! Pagi ni otw g keje kete ako xcident..alhamdulilah ako dan anak ako slamat cuma kete ako teruk abis..850 melayang dh antar workshops ari rabu baru siap memang ako terpranjat mengigil trauma gak lah!

Secondly my friends keep frm job! Bkn kehendaknye tp...yea ako dpt merasekan kesedihan yg d alami langsung xde simpati pn memang ako benci org yg menganiaya sahabatku tp ako xmampu nk memberi bantuan pdnye..hanye simpati yg mampu ako berikan ari ni ari die mana tau sok2 ako plak!

Bile dh jd mcm ni br ako sedar ako sayang sahabat ako tu wpn dulu kami pernah bertengkar tp smua slh faham jer!!!Sahabat hrp ko tabah dan ako tau ko seorang yg kuat dan tabah I Luv U Zura! Keep in touch don't forget me!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. ko xcident? alhamdulillah ko n anak selamat . klu trauma tu jgn lupa amek air pulih semangat ... yelahhh nti klu lelama trauma payah nanti kan . apepon ... aku pon sayang ko jugaksss :) take care dear!!

    ReplyDelete
  2. num smlm ako msg hanpon ko dpt x? ke ko tukar no??

    ReplyDelete